2018. augusztus 21., kedd

Hány hetesen lesz színes a Guppim?

Ezzel a kérdéssel is számtalanszor találkoztam👍

  - Mikor lesznek végre színesek a guppijaim?

Még emlékszem a mérhetetlen csalódásra, amikor a Guppi mamám 
elsö ivadékait megláttam - picik voltak és... Szürkék.
Se élénk gyönyörü színek, se lobogó úszók, semmi - egyszerü szürke kishalak.
Persze azonnal gugli, de hiába, mindenhol csak sablonos, olykor egymásnak 
ellentmondó válaszokat találtam.
Így magamnak kellett nyomon követnem, mikor is lesznek az unalmas aprósagokból
szép, színes guppik.


Igy néztek ki az elsö napon - semmi guppiszerü nem volt bennük:

Ujszulott
Majd 3 naposan még mindig sehol a guppi jelleg:

3 napos Guppi

 3 héttel késöbb még mindig meglehetösen jellegtelen volt mind:

3 hetes Guppi


A változás a 4. héten kezdödött, szinte az egyik percröl, a másikra.
Innentöl kezdve naponta vettem észre újabb és újabb árnyalatot, vagy foltot.
Késöbb nagy meglepetésemre újabb színeket is. Az alábbi képeken látható him guppi
lett a teszt alany, nagyjából hetente csináltam képeket róla.

4 hetes Guppi
5 hetesen elkezdtek a nöstények is "kékülni"

5 hetesen már a csajok is kékülnek

7 hetesen már azt hittem, ez lesz a végleges színe, de késöbb megint csak meglepett.

7 hetesen jelent meg a farkán a vörös folt...
...majd ket nap múlva a fekete sáv a farka végén.

8 hetes korára a gyönyörü kék majdnem teljesen eltünt a farokúszójából. Helyette, jobban mondva rajta, egyre több narancs és fekete jelenik meg.





A fotókon megörökített guppi még csak 8 hetes, így valószínu, hogy késöbb még teszek fel róla 
képéket, mert még nincs „kész“. 

Egyenlöre itt tartunk.


12 hetesen:

12 hetesen, mellette a kek a testvere

gyonyoruek a szinei

mint a szivarvany

Krisz




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Koszonom, hogy elolvastad - ird le a velemenyed.

160-as álom

160-as álom Hosszú keresgélés után, végre megtaláltam azt az akváriumot, ami pont az én nappalimba kívánkozott.  Az e-bay-en botlottam...